Här vare dött..

Jovars, vet inte riktigt vad jag ska skriva om nuförtiden. Har som tappat lusten...
Det är liksom bara skola, lägenhet, sova som gäller just nu. Rätt tråkigt. Fast just nu så väntar vi på Ikea, så nu händer det nog inte så mycket i lägenheten på ett tag.
Kan inte bestämma oss vars akvariet ska stå. Har typ flyttat runt det i halva lägenheten ikväll. Slutar med att det står på samma plats som tidigare. Får kanske bli där då. Går väl å flytta på om vi ångrar oss.
Gillar vårt krypin men det är lite litet ändå. Hade gärna haft större..fast nu är det som det är. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.
 
Vovve och jag hittade en ny skogsstig idag. Än har vi mycket att utforska innan vi hittar "våra" rundor..
Imorrn ska vi åka till Stöcke och hälsa på bästaste Kicki!! Längtar...
 
Idag har vi räknat matte, ja eller inte vovve förstås. Och skrivit och grejjat med en powerpoint presentation vi ska ha på onsdag. Tråkigt. Inte alls kul. Nervös. GAH!
 
Och tenta nästa vecka..hemskt. Lär ju aldrig klara den..matte är hemskt!! Suck.
 
Jaja, nu ska jag se om jag kan knåpa ihop några ord till på min presentation. Eller ja själva PPn får vara klar men jag kanske måste säga något mer iallafall. Annars får jag väl nå dumma frågor jag inte kan svara på.
 
Jaja. Tjohej.

Kommentarer
Helene

jo, har kvar den första men på samma användare på blogg.se som nu, den andra som jag hade förut vet jag inte pm
Den är kvar, har inte varit inne iaf :) men gror inte man måste logga in och så..

Datum: 2012-09-26 Tidpunkt: 09:31:15
Blogg/URL: http://hellolenes.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0