Söndag? Inte det..torsdag!

Känns som söndag idag men det är ju torsdag. Underligt :P Men eftersom söt jobbar imorrn men var ledig igår och idag så blev det ju helgkänsla.
Imorrn när han slutat åker vi till Paps. Jag längtar! ♥
Den här veckan har trots allt gått fort men det har varit lite plugg. För lite plugg om jag ska hinna med så jag måste lägga på ett kol! I helgen måste jag försöka plugga trots att jag helst bara vill umgås med Paps och djuren!
Imorrn ska jag försöka plugga i princip hela dagen tills vi ska åka. Tänkte ta en cykeltur som paus om det inte är jättekasst väder, för det behövs. Har inte blivit någon ännu denna vecka.

Igår var vi på roadtrip! :) Kom hem sent inatt så jag som inte hade sovit mer än typ 3 timmar natten innan råkade sova 12 timmar och vaknade runt 13 idag! Oops. Är dock snart trött igen så ska strax sova så jag tar mig upp och kan plugga imorgon.

Natt natt

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0