Plugg-pepp!!

Ja! Glad! Fick VG på första kemi-provet! Tjoho! Det trodde jag absolut inte, så jag är glad.
Dessutom verkar det vara en bra lärare, jag har både fått hemnr, mobnr och en email-adress. De andra lärarna har man bara kunnat kontakta via skolans webbplatform och de har knappt svarat på mail.
Nu fick jag dessutom utförliga svar på provets frågor och vad jag kunde tänka på/ändra/plugga mer på. Superbra ju!
De tidigare lärarna har skrivit R, R-, eller typ U. Men jag har inte direkt fått veta vad jag behöver öva mer på eller vad det muntliga går ut på. Nu har läraren tom. kommenterat vad jag behöver göra för att kunna få högre betyg på det muntliga! Superbra ju! Dock är jag jättenöjd bara jag får ett G i kursen! Men ändå..alltid bra med feedback!
Det har jag saknat tidigare.

Så det här gav mig plugg-pepp, imorrn ska det pluggas ordentligt minsann!! :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0