Måndag

Så var helgen tyvärr över och det är måndag igen. Segstartad denna måndag kan jag lova. Vaknade när söt kom in genom dörren och sa att han glömt börsen hemma så han fick inte åka med bussen och måste ta bilen. Förvirrad som jag är så förstod jag inte hur jag skulle ta mig till mamma då..men vafan jag har ju min bil! Snacka om trött :P Sen var jag vaken ganska länge men somnade om och blev jättetrött istället när mamma väckte mig.

Ska väl försöka få in lite plugg i skallen och sen åka till mamma och lämna igen Margit-katten. Buhu!

Kommentarer
H a n n a W i l d

sv: ja den är faktiskt grymt bra! :) lite förvirrande i början bara..

Datum: 2012-05-07 Tidpunkt: 15:02:22
Blogg/URL: http://wildh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0