Mammas 50års present

I fredags var det dags för Mamma att få sin 50-års present i förskott.
Vi hade skickat henne ett brev där det stod vilken tid hon skulle stå redo, men inte skrivit någon avsändare. Det har varit såå nervöst att vi ska försäga oss så vi nästan undvek mamma sista dagarna, haha. Jättejobbigt! Men kul!

Så på fredagen så stod jag tutande utanför mammas lägenhet.

Hon hoppade snällt in i bilen och fick ögonbindel och åksjuketabletter. Sen styrde jag bilen mot Röbäck och Glödheta, där väntade då lillebror, Madde och Stefan.
In gick vi och mamma förstod inte på en gång att hon faktiskt skulle få prova på att blåsa glas! En timme fick hon under instruktioner prova på att göra kulor och glas som hon sedan fick ta med sig hem som minne!
Sedan åkte vi hem till lillebror och Madde där vi hade styrt ihop så att vi skulle grilla fläskfile och bjuda mamma på middag. Hon fick lite presenter av Margit och mig&Stefan också. Sen blev det även efterrätt som Madde bakat.
Det kändes som en lyckad present, mamma såg så himla glad ut!♥ Och det kan ju inte finnas något bättre än att få ge bort en upplevelse till någon som älskar upplevelser, dessutom en hantverksupplevelse till någon som älskar att skapa!
Grattis min älskade underbara mamma!♥
Nedan lite bilder:




Kommentarer
Linda WritingL

Kul det ser ut

Datum: 2012-05-14 Tidpunkt: 21:36:59
Blogg/URL: http://writingl.blogg.se/
Art By Tina - Konst & Fashion

Vilket ascool present!

Datum: 2012-05-15 Tidpunkt: 13:17:23
Blogg/URL: http://trueborn.blogg.se/
Mamma

JA, vilken fantastisk dag det var, och nu har den stora dagen varit också, som sagt, imorgon är jag närmare 60 än 40...



Tack fina!

Datum: 2012-05-15 Tidpunkt: 23:53:41
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
elli

Ingången till den där lägenheten ser mysig ut.. hon vill inte byta snart eller så? ;)

Datum: 2012-05-28 Tidpunkt: 18:34:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0