Dålig på att fota..

Jag undrar varför jag inte tog några kort igår? Jag som skulle bli bättre på att fota. Jaja :P
Iaf så hade vi en trevlig kväll med god mat och filmtittning i sällskap av bästa Elli! ♥ Trevligt trevligt. Dessutom bestämde vi att vi skulle dra till Övik och shoppa på lördag och tigga middag hos Paps! :) Det blir också trevligt.

Idag fick vi kaffe-besök(fast jag hade inte Gevalia..haha. Bara Zoegas.. ;) hihi) av Mamma, A och Margit! :D Hann surra en stund och börja visa Australien-bilderna som de inte har fått sett än. Vilket påminner mig om att jag måste ta och sortera och kanske beskära lite bilder och sen skicka in och göra en fotobok! :)

Idag har jag börjat plugga kemin. Har kommit igenom första kapitlet iallafall. Fick tillbaka provet&labben i fysiken igår, jag fick VG. :) Så där är det ju bara det muntliga kvar så då tänkte jag att det är lika bra att börja med kemin så jag ligger lite före iaf:)

Söt har vårstädat bilen och balkongen, det behövdes. Så nu är det rent och fint när Margit kommer till helgen och vill vara ute, förhoppningsvis iaf<3

Nej, nu är nog min pluggpaus slut och jag ska ta och läsa ett kapitel till. Sen ska jag väcka min söt som tar sig en eftermiddagslur och sätta oss och deklarera. Shit, det ska ju vara gjort senast imorrn!

Kommentarer
Helene

jo, exakt! har sagt till jonthe att han ska ringa dit igen imorgon och höra!! men det stämmer säkert på något konstigt sätt.. vad duktig du är, kämpa på :) du har inte långt kvar!!

Datum: 2012-05-01 Tidpunkt: 16:58:02
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes
Helene

hehe mkt att berätta ;D 0738454040!!

Datum: 2012-05-02 Tidpunkt: 08:19:22
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0