Bläääää

Såå..om jag inte missförstod min lärare totalt så fick jag iallafall inte IG i kursen. Och det är ju det som är huvudsaken, men jag har så lätt att sätta krav på mig själv. Från början var mitt mål att klara G, men efter att ha fått VG på alla prov utom ett så hoppades jag ju såklart på ett VG. Och blir innerligt besviken på mig själv när jag är så nervös att jag mår illa och skakar, och läraren bara pepprar med frågor och det känns som att jag inte kan svara på någon alls. Det verkar dessutom som att det muntliga i princip är det betyg man får på hela kursen, vilket jag tycker är jättekasst eftersom jag har så svårt för det muntliga. Plus att man inte vet vad man ska förbereda sig på. När jag hade det muntliga för matten fick jag EN fråga. Nu pepprade läraren med frågor och lät väldigt..nonchig. Ursäkta mig att jag är jättenervös och får hjärnstillestånd?
Jaja, bara jag klarade det. Nu är kursjävlen bortgjord iaf, så länge som det inte visar sig att jag hörde fel och det var ett IG jag fick...hoppas inte det..jag är i chock. Över hur dåligt det gick. Bajsprov. Bajsfysik. HATA.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0