Tisdag

Gud vad dagarna går fort när man har roligt!! Jonathan och Helene for för ett tag sen. Det blev som tomt! Har varit en superhelg verkligen, tack för den!!

Nu sitter jag och försöker plugga "ikapp", det ska ju lämnas in på fredag när vi är i fjällen och jag vågar varken lita på internet där uppe eller mig själv. Så jag försöker plugga så jag ska kunna göra inlämningen imorgon, och sen ska fysiken lämnas in på söndag så jag måste försöka sätta igång med den så fort som möjligt också, men jag har fokuserat på matten nu för det är ju ganska mycket kvar..Blev ju som inget pluggat i fredags, och väldigt lite i lördags..Igår hann jag med ganska mycket.

Kanske borde käka lite lunch nu, liten vilostund för skallen så tar vi nya tag om en liten stund.. :) Så får det nog bli!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0