Strulig dag

Vilken dag det blev!
Soov länge imorse motför igår då jag vaknade kl 6! Firade papsen och åt smörgåstårta, sen skulle söt och jag ta den sista skoterturen i det fina vädret! En liten en bara!
Det gick dock inte så bra för jag körde fast min skoter i ett jäkla survattenhål! Så vi fick slita som as! Tillslut var den uppe och jag lyckades ta mig över nästa survattenställe men när vi skulle ta en annan väg tillbaka så körde söt fast, han fastnade under en rot med skidan! Trodde att det skulle gå bra bara vi fick bort roten, men näe! Skotern hade satt sig djuuupt. Så vi fick slita och slita och tillslut var den också uppe!
Bytte skotrar och åkte hem. Helt slut! Då hade vi varit borta i typ 3-4 timmar och vi hade tänkt vara ute i 1-2 kanske. Stackars Paps!
Sen var det bara att packa ihop och snabba oss hem för jag hade ett matteprov som skulle göras och lämnas in idag, och jag hade inte word på datorn som jag hade med mig! :(
Tillslut var även provet färdigt, och nu ska jag strax sova. Imorrn väntar nästa prov, fysiken, och jag har inte ens pluggat färdigt inför det! Suck!

Hopp i säng med mjuk och len Margit! ♥

Kommentarer
Nina

Hallå!=)

Åh, springet går det det framåt med, springer mest på bandet, men börjar komma igång ute. Finns inga direkt bra stigar här... Eller jag hoppas jag kan hitta snart iaf. Det suger när det inte finns så mkt bra ställen att springa på, och jag vill ogärna springa på hårt underlag... Ska du jobba i Södertälje mer, eller är det färdigjobbat där?=)

Kram!

Datum: 2012-03-26 Tidpunkt: 20:35:34
Blogg/URL: http://ninsan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0