Redan stressad

Över att jag har sjukt mycket kvar att räkna och första inlämningen ska göras på onsdag. Phu! Det blir till å ha panik med andra ord. Det kommer säkert gå bättre när man kommit in i det hela men det har ju gått sjukt trögt från början för mig..nu tror jag att jag börjar hajja en del saker men jag skulle ju vilja hinna räkna allt + göra de tester man kan göra innan jag ger mig på inlämningen för att hinna nöta så mycket som möjligt! Men det kommer jag nog inte hinna. Får vara nöjd om jag hinner gå igenom allt liksom..Måste ju sitta med inlämningen på onsdag så jag inte sitter där och inte hann göra den. Jaja, blir med andra ord att räkna massor imorrn!
Tycker jag har räknat mycket idag också, men några timmar gick ju bort här på kvällen.

Imorrn skall jag dessutom till optikern så jag måste ju in till stan en sväng också..

Det ordnar sig väl..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0