Plugg

Har jobbat på bra idag, har börjat med inlämningen också. Har 3 frågor kvar som jag är lite osäker på, så dom får vara tills imorrn då jag inte är så trött.
Måste börja med fysiken med, men det får också bli imorgon.
Tycker ändå jag fått mycket gjort idag..
..men det känns lite läskigt, det är ju en sak att svara på frågor när man får använda boken, än att svara på frågor muntligt som man ska göra när kursen är klar..För mig räcker det med ett G men det är klart att det vore roligt med ett VG såklart. Tror dock man måste vara ganska duktig muntligt för att få VG och jag känner inte att jag kan alla ord och så. Får väl plugga extra då.
Drygt att ha två kurser samtidigt..

Kommentarer
Helene

sataaan vad najsssss!!!

Datum: 2012-03-14 Tidpunkt: 20:14:09
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0