Irri morgon

Mysigt att vakna av taklampan rätt i ögonen, gah! Smidig sambo jag har. Svårt att typ smyga omkring på morgonen tydligen. Själv får man trippa på tå i mörkret för att han ska kunna sova, men men. Nu är jag iallafall vaken, lika bra är väl det. Men hade gärna fått sova en stund till. Ingen idé att kliva upp hur tidigt som helst direkt. Vad ska jag vara vaken för.. :P

Lite irri morgon med andra ord. Jaja, den kan väl bara bli bättre då. Ska masa mig ur sängen och göra mig lite kaffe tror jag minsann. Mums.

Idag skall första inlämningen göras! Läskigt. Vet inte om jag fattat nått men..bara att prova!

Sen ska förhoppningsvis superpolon få lite lagning ikväll! Blir nog bra de :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0