Bra besked

Fredag var en bra dag! Först fick jag veta att jag skall få "bidrag" under tiden jag läser på Komvux, det är ju helt underbart med andra ord.
Sen var Söt på möte och fick veta att han kom in på utbildningen han sökt, och han börjar redan på måndag!! Det bästa är att han får också "bidrag" under tiden han studerar.
Så just nu känns det väldigt bra! Jag har visserligen hela sommaren då jag inte vet vad jag gör och jag vet ju inte heller om jag kommer in på någon utbildning till hösten men det får man oroa sig för då! Planen är ju att jag tar mig in, och förhoppningsvis gör jag det :)

I veckan bokade vi också en resa i april, så då åker mamma jag och mormor till Amsterdam! Det ska bli jättekul tycker jag :) Mycket bra som händer nu med andra ord!

Jo, min superPolo bil gick igenom besiktningen utan anmärkning också:) Tack vare hjälpen från min älskade Paps!

Och nästa vecka kommer Pappa och hälsar på <3 helgen efter det åker vi till fjällen. Också fyller jag år :D

Igår var vi på House of metal och jag fick äntligen se The Kristet Utseende! Snacka om lycklig jag blev haha.
Idag har det inte varit någon superdag. Jag blev väldigt bakis :( trots att jag nästan inte drack något alls igår. Så tråkigt. Så istället för att fara och se på lite band idag också så har jag fått umgås med bästa Elli<3 och det var ju minst lika bra :) Tack för ikväll vännen!

Kommentarer
elli

lite sent skrivet nu, men tack själv ;)

Datum: 2012-03-11 Tidpunkt: 11:10:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0