Borgafjäll

Jaha, så var då helgen över alldeles för snabbt och min födelsedag likaså.
Fast det blev inte så mycket till födelsedag iom att vi åkte hem från fjällen, sen pluggade jag och gjorde fysikprov resten av kvällen. Fick nästan dra ur gubben ett grattis! Å en av mina äldsta vänner hade glömt bort mig...kändes inget roligt tycker jag!

Helgen har iaf varit urmysig! Som vanligt när vi åker till Borgafjäll! Jag har dock sjukt ont i ryggen efter lördagens skotertur men det äre ju värt :P Dock tycker jag att vi hade otur med vädret, det har varit bättre tidigare år! Men vi åker ju tillbaka nästa år.. :)

Och "Vecka 11 2012" glömmer vi aldrig, för våra fina vänner Tina&Daniel förlovade sig då! ♥♥♥ Stort grattis igen!

Kommentarer
Tina

Åh tack å tack!! Har fortfarande inte riktigt fått in det i hjärnan. Men det känns sååå bra. Extra kul att vi fick fira helgen med alla er underbara!! Kram

Datum: 2012-03-20 Tidpunkt: 07:47:57
Emma

Hihi, nä det kanske tar ett litet tag att vänja sig?! :) Kram!!!

Datum: 2012-03-20 Tidpunkt: 09:05:27
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0