Soffa och säng

Igår när söt slutade jobbet passade mamma Ulay åt oss så vi kunde fara på Sängjätten och Mio.
Så nu är soffa och säng beställda och vi kommer få hämta dem när vi flyttar. Snacka om perfekt! Soffan fanns redan i lager men vi kunde boka den och hämta den senare. Det var tur eftersom den inte ryms här.
Sängen blev en kontinentalsäng, med zonindelning om jag inte minns fel. Vi provade tre olika och kunde tillslut enas om en. På slutet hade vi varsinn favorit men man kunde inte kombinera de två, så jag fick provligga lite extra i den som var söt´s favorit, och kom fram till att den nog kändes bättre ändå. Killen som hjälpte oss sa också att om man tittade på själva liggställningen så låg jag bättre i den så då fick det bli den eftersom söt tyckte att den jag gillade bäst antingen var för hård i fast, och för mjuk i medium.

Soffan blev en svart soffa i U-form, med kuddar som "ryggstöd". Tror det blir bra, den med ryggplymåer kändes mycket hårdare. Dessutom var den både lite kortare och många tusen billigare än den vi spanat in tidigare eftersom det var kampanj på den :)

Trist väder idag, väntar bara på att det ska börja regna! Hänger i luften..

Kommentarer
Lisa ĻithiƱm

sv: Kul att det blir getaway för er med! då kanske man ses :D åh jag förstår det, hur går med vovvsingen?! med rumsrenhet, promenader och allt möjligt? :)

tack så mycket!!

Datum: 2012-06-19 Tidpunkt: 11:31:26
Blogg/URL: http://lisabjernhagen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0