Ozzy, Stockholm Stadion 25/5-2012

Har ju inte heller nämt något om Ozzy&friends-konserten vi var på. Det som skulle vara sommarens stora händelse, en Black Sabbath konsert, vart ju dessvärre Ozzy&friends-konsert.
Väl på plats så kan man ju konstatera att det var jäkligt roligt att få se honom ändå, men såklart hade ju det största varit att få se Sabbath.
Har fortfarande inte hittat någon recension på Aftonbladet eller Expressen, verkar som att Eurovision tog över den platsen tråkigt nog. Men här på Hårdrocksbloggen hittade jag recensionen iallafall.
Det enda jag kan klaga på är väl att Stadion har grymt osköna sittplatser. FYYY.
Bild från Aftonbladet.

Varje sommar i 3 år nu har jag och Pappa varit på konsert. Börjar ju bli en tradition jag inte tycker att vi ska sluta med, eller vad säger du Paps? ;)
Och lite roligt var ju att i väntan på Ozzy så spelade de AC/DC låtar. Sist Pappa, jag&lillebror var på Stadion så var det just AC/DC vi såg!

Kommentarer
Paps

Vi får väl se vad som kommer!!

Datum: 2012-06-04 Tidpunkt: 19:43:40
Mamma

Men så konstigt, jag läste ju recensionerna på båda blaskorna, och de var helt olika varandra, den ena hade kanske hamnat på "fel" spelning ;-)

Datum: 2012-06-05 Tidpunkt: 12:17:42
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0