Tisdag

Idag då, vad har vi gjort idag?! Inte sååå mycket, men jag har iallafall lyckats med bedriften att ringa och adressändra. Ville helst inte göra det eftersom jag hatar att ringa, men det gick verkligen inte att göra det på internet. Så nu har jag ringt och vi skall få hem papper så det blir perfekt.
Idag damp också räkningen från Peab in, så nu är det bara att fara på banken och fixa så är lägenheten snart betald och bara väntan återstår. Längtar. 45 dagar kvar!
 
Har äntligen kommit mig för att lägga ut Söts tv-spels saker på annons också. Får väl se om någon nappar. Blocket brukar ju vara bättre men börjar på en gratis grupp på fejjan.
La ut soffbordet som bortskänkes också och det verkar som att det finns intresse för det. Skönt, kanske kan ta med det in till stan när vi ändå skall åka in liksom. Gör inte så mycket tycker jag för annars hade vi ju fått åka och slänga det istället.
Jo också fick jag en bok såld idag också, nu är det bara två kvar från de böcker jag hade under våren. Perfekt!
 
Nä nu ringer min fina vän Sarah så nu ska jag avsluta!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0