Onsdag!

Idag och dagarna bara rinner iväg fast man egentligen inte gör mycket vettigt.
Igår var vi på valpkurs och han var så grymt duktig! Nästan som en helt annan valp! Lille lurvbollen!

Idag har vi varit ute och tränat en omgång och sen satt vi bara i solen och njöt och glodde på ankorna(Ulay) men en jävla fiskmås sket på oss så då blev jag arg och gick in.

Nu har snutteplutten precis fått sin mat och jag funderar på om jag ska ta och göra min sambo glad genom att städa lite kanske. Eller, heh, röjja är väl ett bättre ord!

Jag längtar så grymt mycket tills jag får börja packa ner alla saker och slänga allt crap! Fast jag är asdålig på att slänga saker men just nu känns det som att jag vill kasta ALLT!

Är kaffesugen men har ingen mjölk :( Borde ha handlat igår, men trodde det skulle räcka till kaffe idag, tydligen inte. Kära sambon drack nog mjölk imorse?! Suck. Hade inga latte "discar" kvar till min Tassimo heller. Dumt. Kan liksom inte åka och köpa mjölk när det är såhär varmt, tror vovve bli fantastiskt ledsen på mig då :(

Nä om jag skulle ta och sluta gnälla och kliva ur soffan och dammsuga lite!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0