Måndag

Idag är det måndag igen, och som tur blev den inte tråkig för Ulay&Jag fick Elli som sällskap♥
 
Nu har vi ätit middag och söt har varit ut med Ulay en bussväng i skogen men Ullebulle ville inte busa, han ville gå fint? Haha. Mupp!
 
Jag tänkte försöka ta mig i kragen och ta en promenad. Jag tror att jag håller på att bli förkyld men tänkte att det har ju inte brytit ut än så en promenad lär ju inte skada. Blir då hellre sjuk nu än när vi ska fara utomlands.
 
Jaha, det var typ allt jag hade på hjärtat. Tjingeling!

Kommentarer
Mamma

Ja, en promenad har ingen dött av!
elelr det finns det säkert de som gjort, men knappas pågrund av en begynnande eller pågående förkylning, sååå försiktig behöver man inte vara!
Tvärtom kan man få ut en massa gollijocks på naturlig väg, istället för att spruta in nässpray och annat grejjs!
Så ut och rör på påkarna ;-) njut att det inte spöregnar!!

Datum: 2012-07-16 Tidpunkt: 22:49:05
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0