Tandis

Ursch, jag känner mig inte så fräsch, min hals gör ont och jag hostar äckel. Blev helt plötsligt väldigt förkyld igen, fast typ minus snoret. Är inte så värst snorig! Skumt.

Jaja, skulle iaf skriva att jag varit hos tandläkaren idag! Jag har inte varit dit sen jag flyttade till Umeå så typ 5 år sen kanske..
Jag hade iallafall inga hål. Bara lite tandsten som ska bort :) Lite början till hål mellan tänderna men skulle använda tandtråd så skulle det nog vara borta tills nästa år trodde hon. Superbra tandläkare med, trevlig! Kände mig trygg =) + att jag skulle inte få några visdomständer nere å det var jättetur sa hon, för att dom brukade jävlas mest och var dyrast att ta bort.
Uppe kommer jag få, på vä sida har den börjat titta fram lite. Typ.

Nä, nu ska jag bädda ner mig i soffan igen. Har som tillbringat stor del av dagen där, men nu behöver jag sova. Skall på Memira för ögonkoll imorrn. Sen arbetsförmedlingen också. Och fika med fina AK!♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0