Mitt 2011 del 2

September

Köpte FiveFingers och sprang med Krajna

Gick på hockey i Hovet (MoDo vann)

Köpte släp

Hälsade på Paps, och ÄLSKADE KRAJNA!! ♥

Oktober

Från en av alla flygresor till Södertälje

Körde vilse på väg till Jönköping/tog fel väg från Södertälje

Bytte frisyr, blev korthårigare ;P

Firade Halloween hos Mamma♥

November
Vi gjorde en ögonlaserop och tillbringade en vecka i ett mörkt hotellrum i Södertälje, men förutom det så hann vi med en massa..

Jag hittade Grok på Ica Maxi och vi HITTADE Ica Maxi efter typ 9 månader i Södertälje..

Såg In Flames på Hovet, Ghost var förband!

Fick en Bodyshop-kalender av älskling

Hittade mumsig pepparkaka på Tiedermans som låg mittemot hotellet i Södertälje eftersom vi missade första adventsfikat(låg i mörkt rum och hade ont då) när vi skulle på återbesök för ögonen

December
Jobbade våra 2 sista veckor i Södertälje..

Hämtade skotern

Krajna följde med!! ♥

Bakade med lillebror, Madde och Mamma<3

Firade jul på det bästa stället på jorden som alltid kommer vara HEMMA! Hos Paps med andra ord♥

Fick superbra julklappar från mina älskade nära&kära! ♥

Tog en svängom förbi nya lägenheten, det tar sig!

Åt god mat och firade nyår hemma med söt och bästa Elli! ♥

Margit var såklart också med!

jag+du=sant♥ Gott nytt år!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0