Gott nytt år!!

Jaha, så är det 2012 då. Konstigt. Jag skall visst fylla 25 i år. Skumt.. haha!
Fast 2012 är året då vi flyttar till Tomtebo.
Och 2012 är året då jag får åka till Australien, äntligen!!
Men 2012 är också året då jag är arbetslös.
Förhoppningsvis är 2012 också året då jag börjar plugga!!

Tror det blir ett bra år. :)

Firade in nya året i mjukisbyxor med söt, Margit och Elli. Helt perfekt!! Gick ut och kikade på lite raketer, var orolig att Margit skulle bli rädd men hon brydde sig inte nämnvärt.
Kvällen har spenderats i soffan, ätit gott och druckit lite gott, samt sett 2 st filmer. + trevligt sällskap då, det kan ju inte gå fel =) Tack Elli för sällskapet! :D

Kommentarer
Mamman

Gott Nytt!

Får hoppas att 2012 blir lika bra för dig som 2011 blev för mig :-) och jag har förhoppningar om att detta året ska bli ännu bättre...

25 år.. Vi får kanske ta och köra dubbelkalas...

Känner någon som fyller 50 år jag... OCH det känns märkligt ska jag säga, vartnagerst har dessa år tagit vägen?

OCh hur f** ska jag hinna allt jag vill, nu är det ju slutspurten som står i dörren!?

Datum: 2012-01-01 Tidpunkt: 11:32:54
Jeanette

Sv. Jo det är rätt stor skillnad mellan antalet tävlande som tävlar för Urf resp. surf. Och det finns fler tränare på Urf vilket gör att det inte är lika hård konkurens om platserna som på surf. Så jag tror det kommer att bli bra i år. :)



Gott nytt år! :D

Datum: 2012-01-01 Tidpunkt: 15:42:54
Blogg/URL: http://jeeanette.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0