Vad fort det går

Helt plötsligt har det gått en vecka sen vi kom hem. Vad fort tiden går. Jag tycker inte att jag hinner någonting.
Men lite har vi väl hunnit, vi har ju faktiskt varit ute med skotrarna 2 gånger, vi har varit till Paps, vi har bjudit lillebror&Madde på middag, vi har varit en massa hos mamma och igår var på på AW med härliga fd. kollegor!
Tiden går fort när man har roligt, eller hur?!

Invigde kameran också. Jag älskar den! Nu ska jag bara lära mig att fota också...och kanske lite redigering med?!






Kommentarer
Helene

haha, förstår det ;) skulle gissa på att det har något med allahjärtansdag att göra!

Datum: 2012-02-12 Tidpunkt: 15:13:16
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0