Tisdag

Åker till min Paps i eftermiddag<3 saknar honom och djuren :) Kunde ju inte komma i helgen när jag var så sjuk =(
Ska hinna till mamma före också tänkte jag.

Blev väckt av arbetsförmedlaren som vi har som kontakt för Astra-folk. Han ville bara veta vad det var jag skulle plugga för om det hade varit något yrkesinriktat så fanns det pengar att få. Synd för mig..Men, OM jag vetat om det kunde jag ju faktiskt valt att läsa något yrkesinriktad parallelt med det jag läser nu. Jag hade gärna gått tex svetsare eller CNC-operatör i Holmsund. Men den informationen hade inte vi fått..så det är som det är.

Nu ska jag hälla i mig mitt kaffe och ringa söt som är och hjälper Jonathan och Helene, jag var lite långsam imorse (somnade ju om tillslut..) men nu är jag redo :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0