Skolstart å försovning

Jag har typ skrivit samma inlägg tre gånger. Men det går inte att publicera. Nu gör jag ett sista försök sen ger jag fan upp så roligt är det inte..

Iaf så hade jag kursinfo/skolstart idag. Började 11 och vaknade 10.55. Tjo! Superrallykalle-söt skjutsade in mig så jag var inte så sen. Och det var fler som kom efter mig haha! :P
Det var iaf totalt ointressant jag hade läst allting innan. Borde ha varit frivilligt tycker jag..men nu är det ju gjort så.
Fick matte C boken idag, perfekt timing för det är den kursen jag börjar med.

Åkte sen och skulle hämta ut mina gogglar men alltså jag är ju blind. De skulle ju gå att hämta imorrn! Haha. Så jag får hämta dem på onsdag för jag åker till Paps imorrn. <3 Ska klippa honom också är det ju alltid roligt att umgås :)

Väntar på att middagen ska bli klar men det tar ju typ hundra år för osten att smälta den har varit fryst.
Det blir tacogratäng med ostchips till hihi. De blev lite salta men ändå goooda. Mums! Borde gjort en dip till egentligen...en annan gång :P

Kommentarer
Tina

Mmmm tacogratäng..love it!! Kan du inte lägga ut erat recept..vi kanske har olika, alltid kul att prova ett nytt likksom :)

Datum: 2012-02-27 Tidpunkt: 21:12:16
Emma

Såklart jag kan :)

Datum: 2012-02-27 Tidpunkt: 21:54:24
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0