Sjukstuga

Jaha, sen jag skrev sist så har både jag och söt blivit sjuka.
Först jag, ursch vad jag var dålig i onsdags och igår. Idag är det lite bättre, jag har inte haft feber idag men huvudet är sprängfyllt med snor och gör såå ont. Så jag är ju hängig ändå plus jävla slemhostan. Men skönt att slippa febern har haft över 39 grader! Sjukt. Längesen jag var så sjuk.
Men nu blev söt dålig igår så idag har han legat hela dagen. Får hoppas han är lite piggare imorrn.

Min hjälm kom i onsdags iaf när jag var så dålig. Lyckades stappla mig upp och ta emot den iaf. Annars sov jag mest.
Igår var jag in till Biltema och mötte upp oOa som hjälpte mig handla grejorna till bilen. Jag var inte pigg men det var roligt att träffa honom så jag fick så lov att orka. Hoppas bara att allting passar nu. Paps ska skruva åt mig i helgen och lillebror å Madde har kört ner bilen. Tack snälla ni! ♥

Vet inte om jag skrev att jag klippte mig i måndags? Och färgade håret :) Är nöjd. Kommer bild så småningom! Vill hinna träffa familjen först haha. :)

Ja så nu är det bara att ligga i sängen och hoppas på att bli frisk. Jag roar mig med att se BigBrother något som inte söt uppskattar alls haha.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0