Fint väder och massa ordbajs :P

Tokfint väder ute och vi är fortfarande inne i garaget!! =/ Väntar på att söt ska bli färdig med sin skoter så vi kanske hinner åka en sväng men nu börjar man ju bli hungrig också. Suck. Han får rappa på lite! Det har kommit tokmycket snö inatt ju, typ 2 decimeter eller nått! Så man ser ju iofs inte ens skoterlederna men det är så himla fint väder så det går ju inte att låta bli att åka en sväng direkt!!

Igår var det alla hjärtans dag och meningen var att vi skulle åka och skruva då, men efter att söt hade varit på sitt möte tog vi med oss Mamsen och skulle äta buffe, men det hade stängt så det blev sallad på Pion istället, och när vi sen skjutsat hem Mamsen var ingen av oss sugen på att åka ut till garaget och ta in isiga skotrar och vänta på att dom skulle tina. Så vi ringde R och bad han köra in dom åt oss till idag istället.

Nu är äntligen min hjälm skickad, tycker det tog lite länge, 6 dagar från det att jag beställde tills den blev skickad. Nu lär jag väl få vänta typ en vecka innan den kommer också kanske. Ska bli SÅÅ skönt med en ny lättare hjälm!

Aja, jag bara ordbajsar medans jag väntar på söt, han håller på att sätta fast sina handtagsskydd mot vind å sånt liksom. Så han skruvar å doolar med det..

Jag har tråkigt! :P

Kommentarer
Emily

Sv: Ja det är så himla skönt att slippa pendla. Det känns ju som att dygnet helt plötsligt fått 2 timmar extra. Sen är det såklart trist att byta bort hästar mot en kassadisk, men å andra sidan har jag så mkt häst på fritiden att jag inte behöver ha dem på jobbet. Hur går det för dig då? Blir det ngn ny pålle?

Datum: 2012-02-16 Tidpunkt: 15:58:15
Blogg/URL: http://emilystighall.blogg.se/
Jeanette

SV. Jag tror att de la till pullarnosgrimman som tillåten typ förra året så du är nog inte så efter trots allt. :P

Datum: 2012-02-16 Tidpunkt: 16:35:01
Blogg/URL: http://jeeanette.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0