Antagningsbesked

Okej, idag fick jag äntligen antagningsbesked till Komvux kurserna. Jag har liksom ändå varit nervös att nått ska skita sig, och på ett sätt gjorde det ju det.
Kurserna avslutas den 30/6 och sista kompletteringsdag till Uni är den 21/6!! Men suck! Har mailat dom och får väl ringa om jag inte får svar, jag måste ju få tenta av dem tidigare.
Det gjorde mig ganska upprörd för jag mailade redan i höstas och frågade NÄR jag skulle söka för att hinna INNAN sista kompletteringsdag. Och jag fick då som svar sök i januari för kurser som börjar i februari. Det verkar inte ens ha startats kurser innan liksom. För de hade inte upphandlat färdigt med vilken skola som skulle få hålla i dem, det blev inte NTI gymnasiet som det var sist utan nu är det Hermods.

Jaja, bara att vänta på svar då.

Kommentarer
Gunilla

Vad är det du ska plugga då?

Datum: 2012-02-18 Tidpunkt: 13:48:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0