Vaaaaarmt..

Varmt och soligt ute, innebär sjukligt varmt på balkongen! Och det tänkte jag inte ens på när jag ställde mig och planterade om Stefans kaktusar. (Eller kuktusar som han så fint kallar dem). Nåja, det gick ganska bra fast jag har rivmärken och taggar över ena armen! Råkade tappa kaktusen över mig. Ooops! Nu är de iaf omplanterade och mina garderobsblommor samt svärmorstungan också! Den sistnämda kanske inte hade behövts eftersom Mami gjorde det för ett litet tag sedan men vi ville ha krukor som är så lika som möjligt i svart eller vitt och den var grön så den passade inte riktigt. Kom sedan på att jag har 3 blommor i svarta krukor hos paps, så det blev fler svarta än vita ändå. Vi köpte ju svarta krukor nu för att alla var vita haha. Jaja. Vi får ju ganska många fler fönster att ha blommor i, nu har vi bara ett fönster, vi kommer ha 5 fönster när vi flyttar! Tjohoo! Jag gillar blommor i fönsterna, iaf när de inte dör :P Jag har inte så gröna fingrar så vi får se om hans kuktusar överlever min behandling. Fint blev det iaf!
 
Annars då? Ja jag och Ulay har nyligen kommit in från en promenad. Vi tog en annan runda idag och jag släppte lös honom en stund för det är staket mot vägen där. Han blev helt galen och rejsade så mycket att han sladdade omkull när han svängde! Haha. Så himla söt. Sen var han ganska törstig och varm när vi kom in så nu ligger han framför fläkten :P
 
Har packat en kartong med ytterkläder också. Nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska packa. Jag vill packa aaaallt som sagt. Men har ju snart inget kvar att packa? Förutom det jag ska packa sista dagen! På torsdag nästa vecka kan jag packa ner allt som är kvar ju. För då har vi packat våra väskor till Turkiet, och det som är kvar här hemma kommer inte användas förrän vi flyttat. :) Eller jo man ska väl äta frukost när vi kommit hem men den kan man ju äta på papperstallrikar isåfall..
 
Åååh vad jag längtar. 8 dagar kvar. Plus 7 i turkiet. Sen en natt hemma och sen flytt!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0