Sista gången

Snart klar med tvätten och jag är så jäkla glad att jag kan säga att det var SISTA gången jag tvättade här. Helt underbart!
Hoppas verkligen det blir bättre i nästa tvättstuga men det är jag rätt säker på. Annars får vi köpa en egen tvättmaskin, det finns indraget så man kan det iallafall.
Här är det typ omöjligt att få tvättid om man inte bokar typ en månad i förväg för det är alldeles för få tvättider på så många lägenheter. Samt att folk envisas så med att stänga av huvudströmbrytarna och det irriterar mig nått så fruktansvärt för jag når typ inte upp att slå på en av dem. Sjukt irriterande, jag förstår inte varför man gör så?
Jaja, SISTA gången. Hur skönt?

Kommentarer
J

Visst är det så! I hyreslägenheterna fick man ju ofta göra nya hål för att kunna dölja de gamla ;)

Datum: 2012-08-21 Tidpunkt: 19:16:17
Blogg/URL: http://villagunnismark.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0