Redan augusti

Onsdag. 1 augusti. Tiden går fort! Är iofs väldigt perfekt eftersom allt jag längtar till händer i slutet av månaden.
Och nu är det ju inte länge kvar! Fyller dagarna fram till dess med roligheter också så lär tiden gå fort.
Idag ska jag och världens bästa Elli åka till Övik och shoppa lite. Mest som en rolig grej, ingen av oss tänker väl egentligen megashoppa men det är alltid kul att åka iväg och göra något. Världens bästa Paps ska ta hand om Ulay under tiden.
Så jag ska ta och göra i ordning mig nu, dricka upp kaffet och rasta Ullebullen innan vi hoppar in i bilen och hämtar Elli. Ska nämligen lämna in min mobil innan vi far, den har blivit knäpp och garantin går snart ut. Bäst att passa på!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0