Inköpslista

Sitter och gör en inköpslista till Ikea. Hihi. Har inte så mycket annat att roa mig med, eller jo, jag har tvättid och det är alldeles strax dax att gå ner i tvättstugan igen. Vovve duktig som får vara själv under tiden. Han är bäst!
Har iaf gjort inköpslistan så jag inte ska glömma något plus att jag ju då ser direkt vars grejjorna ligger när man ska hämta dem. Sen lär det väl såklart slinka ner mer saker, men jag ska försöka hålla mig till den.
Har nämligen övertygat Stefan om att vi ska åka i typ oktober också. Då har vi ju hunnit bo ett tag och känt efter vad som saknas. Lättare att köpa "småpiff" osv. då! Samt att vi kan mäta saker som jag glömt att mäta.
Men jag skall iaf köpa matbord+stolar, möbler till badrummet, och en hallbyrå.
Sen får vi köpa typ skohylla+hatthylla osv senare när vi kan mäta. Jag är lite osäker på om de ryms! Och vi kanske hittar några finare i stan också, det vet man ju aldrig. Har dock inte sett några ännu, alla är i ek ju. När jag ville ha ek hittade jag typ ingen, nu när jag inte vill ha ek, hittar jag hur många som helst.
 
Nä, nu skall jag knalla ner i tvätten iallafall. Det är tråkigt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0