Bajs!

Kul skit. Beställde för hundra år sen reservdelar till akvariet + ett nytt litet akvarium. Man fick inte veta frakten i förväg utan lite senare och då dog jag för det skulle bli skitdyrt. Men vi tänkte att vi får ta det för det behövdes ju. Ännu har inget paket dykt upp och jag har inte fått någon leveransbekräftelse.
Idag såg jag att Djurmagazinet har erbjudande på ett litet akvarium som är mycket bättre deal än det jag beställt så jag tänkte att men va fan jag mailar och kollar om jag kan avbeställa det, för jag har ju inte fått att de skickat det.
Nu, typ 15 min senare får jag en leveransbekräftelse. Suck.
Det tog alltså ca hundra år, men när jag säger att jag inte vill ha det DÅ går det fort?! Bajs.
 
Nåja, bara att gilla läget. Antar att det blir dyrare att skicka tillbaka det än att behålla det...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0