Ahmen asså hallå?

Jamen jag packar ju!
Asså herregud vad saker man har. Jag tycker att jag rensar, rensar och rensar. Jag tycker dessutom att jag blivit bättre på att rensa den senaste tiden, men jag kanske inte alls har blivit det. Tycker att jag skänt/kastat bort sååå mycket kläder sen jag flyttade hit och bara har en garderob, men i mina gömmor finns det såå mycket. Nu har jag rensat och packat ner alla kläder utom några få som ska med till Turkiet och lite vardagskläder att ha fram tills flytt.
Jag har en känsla av att det kommer bli en storrensning igen, när jag ska packa upp kläderna. Då har jag ju faktiskt hunnit känna efter om jag saknar dem eller inte ;) Smart!
 
Ja så det är väl ungefär det jag pysslat på med idag. Tvättat all vår tvätt, packat och rensat mina kläder. Nu tog det slut på vacuum-påsar så jag vet inte riktigt hur jag skall packa resten. Det återstår att se ;) Ordnar sig nog. Har ju ett par väskor man kan packa i också.
 
Nu ska jag sätta fart, skall gå ut med vovve så han är glad. Och sen hoppa in i bilen, hämta söt och åka på valpkurs. Igen! Det blev 2 gånger denna vecka nämligen. Gör inte så mycket, fast jag hade helst velat vara hemma ikväll. Menmen.
 
Off we go!

Kommentarer
Anonym

ska vi dra en bio torsdagskväll? är ledig tors-fre :):)

Datum: 2012-08-02 Tidpunkt: 21:34:38
Anonym

ska vi dra en bio torsdagskväll? är ledig tors-fre :):)Helene

Datum: 2012-08-02 Tidpunkt: 21:34:51
Anonym

ska vi dra en bio torsdagskväll? är ledig tors-fre :):)Helene

Datum: 2012-08-02 Tidpunkt: 21:34:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0