Tråkigt plugg

Nu är jag klar med provet ska bara fota av mina svar eller skriva ihop dem så de blir lite lättförståerligare.
Dock har jag en labbfilm jag måste glo på och sen skriva labbrapport och göra diagram. Jag är inte så sugen på att göra det exakt just nu, nu är jag less!
Det är ingen panik egentligen jag har ända till söndag kl 23.59 på mig men man vill ju ändå bli klar någon gång så man slipper skiten. Det här är verkligen den hemskaste kurs jag gett mig på det är inte ett dugg intressant och jag finner det såå tråkigt. Gruvar mig dessutom för det muntliga provet då jag om jag förstått rätt ska klara det utan någon formelsamling och det tycker jag är orättvist när man hör/ser att de som läser fysik på gymnasiet/komvux får ha formelsamling med sig på proven. Inte kommer jag kunna formlerna utantill, det finns inte en chans i världen.
Får hoppas det är en snäll lärare iaf så jag får åteminstone G på kursen. Det är det viktigaste.

Jag tror att jag ska ta mig en paus nu. Söt ska förmodligen plugga i helgen så då kan jag göra min labb då. Jag vill inte mer idag!! :/

Kommentarer
Ida

Heh. Jag har för bra självförtroende för att ens orka bry mig om en kommentar från en anonym människa :)

Datum: 2012-04-27 Tidpunkt: 17:36:08
Blogg/URL: http://drinkitup.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0