Slanten trillade ner

Färdigpluggat för idag, helt plötsligt var det som att några slantar trillade ner och jag förstod mycket mer än sist jag försökte? Kanske bara behövde låta det hela vara vilande någon dag?!

Imorgon blir det övningskörning med lillebror samt att packa, åker till Paps imorgon eftermiddag och sedan kommer Stefan på torsdag, på fredag åker vi till Åmsele och tillbringar resten av påskhelgen hos Helene&Jonathan! Ska bli supernice! :D

Skall nog försöka hinna med lite plugg imorrn också förstås. Måste maila imorgon och be de förlänga min studietid på matten för att jag ska kunna göra det muntliga provet, läraren behagade svara igår kväll. Jag mailade honom förra tisdagen så jag hade ju gott om tid men icket! Sen ska jag ta tag i fysiken också, skall försöka göra laborationerna så är det bara rapportskrivning plus några frågor på provet kvar där.

Nu skall jag strax försöka sova, har som vanligt vänt lite på dygnet men var ju uppe tidigt imorse trots allt så bröjar äntligen bli lite trött!
Natti natti

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0