Sååååå trött

Sjukt trött idag. Så trött att det liksom är jobbigt bara att ha ögonen öppna ungefär. Vill bara gå och lägga mig igen, men jag måste in till stan. Suck, sova är ju såå skönt! :(

Har läst på VK att det hade läkt ut ord från Högskoleprovet och att nu ska de kolla upp vad de ska göra. Men bajs då? Jag hoppas inte att de kommer på nått så dumt som tex. omprov! Eller tänk om hela provet ogiltigförklaras? Ja det blir ju spännande att se men det känns ju väldigt onödigt.

Skall hälsa på min mamma idag. Skall kanske på stan, fast just nu känns det verkligen inte som att jag orkar det. :( Jag är som sagt såå trött!

Imorrn åker jag till Paps! :D Blir där till fredag morgon då åker vi till Jonathan&Helene! :D

Nä, nu måste jag hoppa i duschen och se om jag kan bli lite piggare...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0