Rubrik?

Sitter på Centralstationen i Gävle och väntar på att mitt tåg ska gå till Stockholm. Men det går inte förrän strax efter 13 så jag har lite tid att slå ihjäl.
Jag ska försöka vara duktig och plugga lite men jag vet inte om jag kommer få någon ro till det. Men det vore ju bra att ha hunnit liiite mer än vad jag hunnit nu. Så blir det inte så mycket i veckan liksom! Får försöka läsa på flyget också.
Det fanns iaf ett café och wifi så det var ju bra. Tyvärr bara 15 min gratis så jag får väl roa mig med plugg eller köpa lite mer tid. Är ju ganska länge tills tåget går..

Har så ont i mina stackars fötter men har bytt skor nu och då är det mycket bättre iaf! :) Till min lycka hade dessutom Statoil åksjuketuggumin, phu! Jag blir megaåksjuk på tåg, och hade helt glömt bort att jag skulle åka tåg. Så det var tur, hade inte direkt lust att kräkas på tåget haha. Men nu äre ju lugnt! :D

Trött, men man får ju skylla sig själv. Kunde ju ha somnat tidigare igår men var pigg efter konserten.

Kommentarer
[lisabjernhagen]

sv: äschdå :( det är dumt att olika märken bara väljer vissa ställen att leverera!

Datum: 2012-04-14 Tidpunkt: 13:01:14
Blogg/URL: http://lisabjernhagen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0