Påsk

Hemma igen efter en härlig påsk! Själv har jag ju inte varit hemma sen i tisdags då jag åkte till Paps! Sen kom Stefan dit i torsdags och på fredag förmiddag åkte vi ju mot Åmsele och Jonathan och Helene!
Har varit en jättetrevlig helg med massa skratt, prat och mys! Ska lägga upp lite bilder sen, är alldeles för trött nu.

Men nu är man tillbaka i vardagen igen. För ett litet tag. Jag har muntligt prov imorgon, jag borde försöka hinna med så mycket fysik som möjligt och på fredag bär det iväg till Gävle för att lyssna och se på Thåström! På lördag hoppar jag på tåget till Stockholm och min fina vän Fia, hennes 25års dag skall firas! :) Och på måndag möter jag upp mamma och mormor på Arlanda och drar till Amsterdam! Tjohoo! :D

Dessutom så bokade vi i helgen den "enda" semestern vi kommer få i sommar. Nämligen en utlandsresa tjohoo! Längtar :) När vi kommer hem från den så får vi dessutom flytta in i vår nya lägenhet. Så himla vad jag längtar!

Nu funder jag på en powernap, sjuuukt trött.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0