Kategorier

Gjorde en ny kategori, såg att jag inte haft någon för konserter tidigare?! Kan inte förstå varför, jag som ränner på sånt titt som tätt, det är ju ett av mina stora intressen att få uppleva favoriterna live!
Så nu finns den där, men inte tidigare konserter då. Vet inte ens riktigt vilken kategori jag lagt dem i, haha!

Jo också blev det en liten kategori för en dag sedan också, typ om jag hittar nått jag vill ha eller önskar mig eller ja, ni fattar. Då hamnar det i kategorin - wishlist.

Så nu vet ni det också. Haha. Avdelningen onödig information!

Kommentarer
enita

Oj ehm på olika sidor, h&m, topshop,gina osv :D

Datum: 2012-04-14 Tidpunkt: 09:28:03
Blogg/URL: http://reddressedwoman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0