Ikea

Var på Ikea i Gävle förra fredagen innan konserten. Köpte lite smått och gott, men det bästa var nya glas! Äntligen fick jag slänga ut gubbens gamla glas, som var udda i antal och dessutom opraktiska när man diskar för hand, han brukade muttra åt dem varje gång, och de som var bra, de hade vi för få av! Så jag är glad. Det enda är väl att vi kanske skulle ha köpt fler än 6, men vi är ju sällan fler än vi två plus att jag också har glas nedpackade hos pappa så det duger nog! De jag har finns fortfarande så man kan ju köpa fler om man kraschar något, gubbens glas finns inte längre.
Såhär ser de ut:

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion

Snygg design på dom! Vet du vem formgivaren är?

Datum: 2012-04-23 Tidpunkt: 14:01:58
Blogg/URL: http://trueborn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0