Igår

Igår var en hektiskt dag, och ändå lyckades jag glömma kameran hemma!
Jag och lillebror hann såklart övningsköra men naturligtvis var varenda människa i Holmsund ute och körde bil just då. Eller nått åt det hållet! :P
Sen fikade vi lite, jag packade och lillebror hjälpte mig installera Word på laptopsen! Drog in till mamma och fick fika där med :)
Hämtade Madde och åkte förbi Cyberphoto, där jag ÄNTLIGEN köpte objektivet jag suktat efter och en kameraväska! Måste ju ha en väska och inte en pälsmössa att förvara kameran i när vi åker till Amsterdam! :D

Sen lämnade de av mig på Autoparts depå, där mötte jag upp en av mina äldsta och bästa vänner, oOa! :D Han körde nämligen bil igår så jag fick åka med honom hem till Paps. Dock tog det myyyycket längre tid än vad han trodde, han skulle ända till skroten i Övik och lämna en bil. Kunde typ bara köra 65-70 så det tog ett tag!

Är mest bitter över att jag glömde kameran, hur kul är det när man har ett nytt objektiv och en massa fina djur att ha som motiv? :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0