Gårdagen

Igår vart det inte många knop gjorda! Jag hade världens huvudvärk, men försökte plugga ändå. Gick inte så bra, jag läste igenom ett kapitel men pallade inte med att göra frågorna. Idag har jag muntliga provet i matte så jag ska sätta mig och plugga till det nu, men tror jag måste varva med lite fysik ändå. Jag är sjukt nervös, jag pallar inte muntliga grejjor plus att jag inte tycker att jag kan någonting.
Annars igår så blev det som sagt inte mycket gjort. Såg BB på kvällen och sen lite slösurfning innan det bara var att sova.
Idag har jag varit in till stan och klippt mig, och lunchat med söt :D Nu är jag hemma igen, så bara att sätta igång med plugget nu då. *sparkar mig själv i arslet och plockar upp böckerna*

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0