Tur att det är torsdag ;)

För det innebär fredag imorrn, hihi!!
Ska bli skönt att komma hem, blir en kung fredag för vi ska på bio med Helene&Jonathan och se Jägarna 2!!
Å sen på lördag kommer Paps&Krajna för då ska vi shoppa! Ja eller inte Krajna då, hon ska få vara med Lillebror, Madde&Cubben :D

Å dessutom åker vi inte ner igen förrän på måndag så det blir en "långhelg" å så himla skönt!!

Jag ska försöka springa i helgen, jag har velat springa hela veckan men varit sjukt trött å ont i ben å fötter. Ska försöka få nya skor å sulor på jobbet å se om det blir nå bättre, jag hade ju inte lika ont hemma.

Annars så har vi inte gjort mycket idag. Tråkigt väder är det också, regn. Eller uppehåll just nu men blött å trist liksom.


Kommentarer
Mamma

Kanske det finns lite mamma-beffa tid också?

kramas

Datum: 2011-09-09 Tidpunkt: 09:41:05
Beffa

Mammen, det hoppas jag, vi åker ju inte förrän på måndag så vi får ju låånghelg.

Imorrn ska vi äta middag hos lilelbror och madde med pappa så det hinns nog inte med att ses imorrn!

Datum: 2011-09-09 Tidpunkt: 17:08:31
Mamma

hmm.. Kanske lite söndagskvällsmys då... Jobbar ju dagen, tvära kast!

Datum: 2011-09-09 Tidpunkt: 21:40:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0