Tänker på


Fina Pampas och hans bästa AK just nu.

Kommentarer
AK

Fina, fina, fina Emma. Du betyder så mycket mer än du tror. Jag är så hemskt ledsen att jag väcker liv i massa jobbiga känslor för dig <3

Datum: 2011-09-03 Tidpunkt: 10:12:07
Blogg/URL: http://www.akheladan.blogspot.com
Emma

Men det är ingen fara! Är bara glad om jag kan hjälpa dig på något sätt..ni har gett mig så mycket, du&Pampas! <3

Datum: 2011-09-03 Tidpunkt: 10:35:59
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
mamma

Åh, fy fan nu gråter jag floder... Dessa våra älskaade som vi blivit satta att vårda och göra vårt bästa för, en uppgift som på sitt yttersta är rent omänskligt svår.

Men jag lovar drömmarna avtar, de värsta hade jag med din härliga Saga, om-och-om igen.. Med Flamman var det lugnare, vackrare men de fanns där. Även om det var svårt, skulle jag aldrig kunnat skicka honom med främmande människkor över till dden andra sidan!

Datum: 2011-09-04 Tidpunkt: 09:18:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0