Måndag

..och jag börjar längta hem nu! Jag längtar efter min Pappa och min Mamma och alla djuren! ♥ Får ju faktiskt träffa alla utom mamma i helgen, hon jobbar. Men till Paps åker vi på fredag, och sen ska vi ha Margit resten av helgen tror jag. Härligt!
Jag hoppas att jag kan springa med Krajna i helgen. Jag är fortfarande förkyld men har inte ont i halsen och känner mig "som vanligt". Så om det är likadant i helgen borde jag kunna springa då tycker jag. :) Typiskt att jag skulle bli sjuk, jag vill ju komma igång och vänja in fötter och ben med tåskorna ju! Fast jag har ju hunnit med en sväng av hälsene-ont igen, hoppas att det håller sig borta den här veckan..

Rätt trist dag på jobbet, tycker den gick långsamt. Trött som tusan för jag kunde inte somna inatt utan snurrade bara runt runt och drömde skumma drömmar!

Nu ska vi dega ett dag och sen ska vi för ovanlighetens skull käka middag med en arbetskompis! :)

Och förresten, vi kanske får släpet till helgen! Vore ju perfekt om vi fick hämta det på fredag när vi ändå ska till Pappa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0