Inte riktigt helg än..

Fredag, men inte helg riktigt än. Det ska jobbas övertid imorgon och jag borde verkligen sova nu. Men hur lätt är det när man jobbat kväll hela veckan?
Dagen startade med telefonprat med min Fia! Och när jag sen kom hem så ser jag på Facebook att hon fick jobbet!!! Grattis min vän!! ♥ Vad glad jag blir för din skull!!

Imorrn efter jobbet ska söt och jag ta oss in till Hovet och se Dif-MoDo. Jag längtar! Ska bli kul att se en bortamatch.

Nu har jag gått och blivit förkyld på riktigt. Suck. Fast min hälsena är också pajj så jag hade nog ändå inte kunnat springa. Det är så tråkigt för jag har riktig träningslust nu..fast bara efter spring. Ingen annan träning :P

Hoppas morgondagen går fort!! Och att hotellet kommer ihåg att göra frukost åt oss..för jag kommer vara hungrig! Vi har nämligen inte ätit någon middag idag..det blev så sen lunch så ingen av oss var hungrig och när jag väl blev hungrig var ju klockan lite mkt. Restaurangen var stängd ju. Trist!

Jaja, försöka sova sig lite kanske...vore en bra ide!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0