HEMMA!

Äntligen, äntligen hemma! Så otroligt skönt att komma hem. Mindre skönt att kliva ur planet och mötas av typ regn? När det var varmt och soligt i Södertälje. Haha. Här är det ju..höst?!. Suck.
Hann iaf gå igenom posten och ta en svängom på Konsum innan mamma och @ kom förbi. Har saknat min mamma, jättelängesen jag träffade henne!!

Min stackars akvariefisk pappa tagg han mådde lite dåligt så vi gjorde ett akut återupplivningsförsök. Får se om han repar sig men han verkade då mycket gladare iaf :D

Nu blir det här nog en kort kväll för jag är ganska trött, och i helgen vill jag helst göra INGENTING. Ja eller jag skulle vilja gå på bio också ska jag fira min älskade lillebror som fyllt år men förutom det vill jag göra ingenting!! Haha.

3½ månad kvar. Sen är det slut på flängandet fram och tillbaka!

Kommentarer
AK

sitter och gråter som ett litet barn efter att ha läst igenom dina inlägg om Dusty. Du är så stark!

Datum: 2011-09-02 Tidpunkt: 23:42:06
Blogg/URL: http://www.akheladan.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0