Härlig helg

Vilken härlig helg :) och den är inte slut än!!
Igår, shoppingdag med Paps som avrundades med gott fika och en sväng till Jula där vi mötte upp söt och Krajna! Världens ösregn kom precis just då :P

Sen till Lillebror&Madde som bjöd på god middag, mumsig efterrätt och ostbricka ännu lite senare. Tror vi åt tills vi sprack nästan, haha. Jättemysig kväll!!

Idag har jag sprungit med älskade Krajna, sen skjutsade pappa hem mig när han for hem.

När mamma slutar jobbet ska jag möta upp henne på stan, äta middag tillsammans och sen gå på bio och se "Jag saknar dig". Myskväll!! Längesen jag fick rå om min mamma ensam! Längtar..

Nu ska jag gå till kylskåpet och se om jag hittar nått som kan göras till en lunch. Tror det blir svårt, för vi har som inte handlat nått den här helgen typ. Får väl se vad jag hittar, haha :P

Kommentarer
AK

Vad mysigt att få rå om mamsen!:) Låter som att du haft en riktig kvalitetshelg och det gillar vi:) Kramar till dig!

Datum: 2011-09-11 Tidpunkt: 15:49:50
Blogg/URL: http://www.akheladan.blogspot.com
Emma

Tack AK det var en helt perfekt helg!



Kan vi inte dra en bio el. fika eller nått nån helg?! =D (eller glo på lite vin diesel haha:P )

Datum: 2011-09-13 Tidpunkt: 21:20:07
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0