Måndagen gjord..

Så var måndagen äntligen över, så skönt. Bara 2 dagar kvar att jobba nu då! Ja, jag är nervös, och värre kommer det bli om jag känner mig själv. Jag blir alltid galet supernervös, ursch!
Imorrn eller om det var på onsdag ska mamma hjälpa oss med räkningarna iaf eftersom vi kommer hem efter att de ska vara betalda. Har ju varit borta snart hela månaden ju. Bra att öva inför Australien, haha! :P Lär väl bli mamma som får hjälpa oss med det då också! Tror det mesta är på internetbank men man kan ju aldrig vara helt säker iaf.

Imorrn ska vi på något möte med HR ifall vi ville ställa frågor osv nu när vi slutar snart. Jag har nog inga frågor alls för vi har ju redan haft såna möten men man får ju gå hem tidigare om man går på mötet ;) Lär ju vara vissa som har en miljonfrågor. Haha speciellt en person.. :P

Sen på onsdag skulle det visst vara fika å avtackning för en av våra fd. chefer men vi vet inte riktigt om vi får gå. Tänkte slinka in iaf, de får väl köra bort oss annars. Är ju som gott med fika :P

Sjukt lite tid kvar nu, sjukt, sjukt lite. Tiden har ändå gått fort fast det känts som att den stått stilla. Men snart får vi komma hem "för gott" och snart är det julafton!! Jag hoppas att det dinglar ner lite eller rättare sagt mycket av det där vita som kallas för snö också. Jag vill köra skoter och jag vet en som är övervänt på sin skoter!! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0